اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۱۱۷۰۸

انتظار مشتریان در صف را فراموش‌کنید

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ , بازدید: ۵۵۳
کم کردن صف در رستوران‌ها،یک نقطه قوت کلیدی برای صاحبان این مشاغل و ترفندی برای کسب رضایت بیشتر مشتریان است.

کیوسک سفارشگیر بایامکس؛راهکار مدرن سازی رستوران‌ها

کم کردن صف در رستوران‌ها،  یک نقطه قوت کلیدی برای صاحبان این مشاغل و ترفندی برای کسب رضایت بیشتر مشتریان است.

برای مشتری پر مشغله و گرسنه، منتظر ماندن در صف‌ طولانی سفارش غذا، حس ناخوشایند توام با نارضایتی، به همراه دارد. در این مطلب با معرفی ابزاری نوین به شما می‌گوییم چگونه می‌توانید به صف‌های طولانی در رستوران پایان دهید؟

وقتی با صف‌های طولانی مشتریان خود را از دست می‌دهید

اگر نتوانید مشتریان خود را راضی نگه دارید، آن‌ها ممکن است به رستوران دیگری بروند. زمان انتظار آماده سازی سفارش در رستوران یکی از ملاکهای کسب رضایت یا نارضایتی در مشتریان است. در این میان، اولین مرحله حذف صف سفارش‌گیری است که «کیوسک هوشمند» به کم کردن صف بسیار کمک می‌کند.

علاوه بر این، با بهره‌گیری از «کیوسک سفارشگیر» امکان دسترسی آسان و سریع مشتریان به کل منو فراهم می‌شود.

دو مزیت اصلی این کیوسک را بررسی می‌کنیم:

  • اپراتور به هر دلیلی ممکن است غیبت کند یا دچار کندی شود ولی اگر به جای وی از کیوسک هوشمند استفاده شود دیگر امکان نبود اپراتور وجود ندارد
  • مشتری براحتی منو و محتویات غذای سفارشی را به‌همراه قیمت می‌بیند و انتخاب می‌کند

دومین مرحله پس از ثبت سفارش پرداخت است

با استفاده از کیوسک چک اوت خود پرداخت یا دستگاه چاپ فاکتور و خودپرداز می‌توان این کار را انجام داد.

چرا کیوسک‌های سفارش غذا با سلف سرویس تعاملی اینقدر موفق هستند؟

از آنجایی که سفارشات از طریق یک سیستم خودکار انجام می‌شود، بنابراین احتمال خطا بسیار کم است. مشتری به راحتی می‌تواند زمان کافی برای انتخاب و تجدید نظر سفارش خود داشته باشد و پس از ثبت سفارش مستقیماً منوی انتخابی مشتری برای کارکنان آشپزخانه ارسال می‌شود. از این رو شلوغی سنتی گرفتن دستور اشتباه یا نادرست از بین می‌رود. همچنین تجربه شیرین سفارش و خوشحالی مشتری را بیشتر می‌کند و به رستوران‌ها کمک می کند مشتریان وفاداری بیشتری داشته باشند و شهرت تجاری خوبی کسب کنند.

ویژگی های ضروری یک کیوسک سفارش غذای موفق چیست؟

بسیاری از کسب و کارها این سوال را دارند؟! در اینجا برخی از ویژگی‌های کلیدی وجود دارد که بر عملکرد و درآمد حاصل از کیوسک سفارش غذای تعاملی سلف سرویس تأثیر می گذارد. کیوسک سفارش غذا در اصل یک کیوسک سلف سرویس تعاملی است. کیوسک‌های سفارش غذا به راحتی قابل شخصی سازی هستند و با پلتفرم‌های اندروید و ویندوز سازگاری دارند. نمایشگر و کیفیت لمسی آن بسیار مهم است. زیرا کل مسیر سفارش مشتری در کیوسک برنامه ریزی شده است. چاپگر رسید معمولاً یک چاپگر حرارتی است که برای چاپ سفارشات و رسید استفاده می‌شود. سفارش همچنین به کارکنان آشپزخانه منتقل می‌شود و برای دسترسی از پیشخوان نیز در دسترس قرار می‌گیرد. روش‌های پرداخت مختلفی وجود دارد، اما معمولاً از کارت‌های اعتباری و نقدی پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های خاص دستگاه سفارشگیر بایامکس کدامند؟

وجود بلندگوی استریو با کیفیت از ویژگی‌های این دستگاه است. چاپگر قرار داده شده در کیوسک سفارشگیر بایامکس دارای عرض ۸ سانتی‌متر (معادل ۸۰ میلی‌متر) و از نوع حرارتی صنعتی بوده و چاپ فاکتور توسط آن انجام می‌شود. برشگر خودکار (کاتر) موجود در این کیوسک نیز کمک می‌کند تا برش فاکتور به بهترین شکل ممکن صورت‌گیرد.
کیوسک سفارشگیر رستوران بایامکس مخزن کاغذ بزرگی دارد و رول‌های حرارتی سایز بزرگ تا ۳۰۰ متر به‌راحتی در آن جای می‌گیرند.

پورت‌های USB ،LAN و COM درگاه‌های موجود در این دستگاه هستند و امکان اتصال دستگاه‌هایی از جمله بارکدخوان و کارتخوان با وجود این رابط‌ها فراهم می‌آید. به دلیل تعبیه شدن فیوز محافظ نوسانات برق در این کیوسک، ایمنی آن نیز تضمین شده است.

دستگاه سفارشگیر بایامکس در صورت درخواست مشتری به همراه بارکدخوان دو بعدی جهت قرائت بارکد از روی انواع لیبل کاغذ و موبایل نیز ارائه می‌شود. این محصول دارای یک‌ سال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش است. برای دریافت قیمت دستگاه سفارش‌گیر با کارشناسان بایامکس در ارتباط باشید.

منبع:بایامکس

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016